Aynenkanka duş alacak enerjin olmasa bile sıcak su iyi geliyo açılma sürecinde, ben birkaç kez belimden altıma sıcak su tuttum, kendim havlu götürdüm diye anımsıyorum ancak hastanemin de havluları vardı. Doğumdan önce bir gece doğumdan sonra da bir gece kaldım doğumdan sonra çıkmadan da bir duş almıştım. Bebiş için gerekli değil göbek bağı düşene kadar yıkamadım ben