Kızlar selamlar, oruç konusunda herkesin kafası çok karışıyor. Kimi doktorlar tutabilirsin diyor kimisi tutma diyor, ben doktoruma soramadım malûm bilenleriniz bilir en son doktor kontrolünde bütün lafları ağzıma tıktığı için doktor. Ama şöyle zaten gün içinde çok fazla yemek yemiyordum öğlen anca kahvaltı yapıyordum. Bi daha akşam 6-7de yemek yiyordum zaten, o yüzden tutuyorum orucumu. İnanır mısınız o kadar rahatım ki ☺️ Normalde gün içinde yorgun halsiz bitkin olurdum hiç bi iş yapmaya dermanım olmazdı ama oruç iyi geldi galiba 😁 Kendimi çok iyi hissediyorum hiç halsizliğim falan olmuyor, akşamları iftarı açtıktan sonra bol bol su içmeye çalışıyorum en önemli şey su zaten yemekten ziyade. Yani haftamda çok ilerde olmadığı için bebekte öyle daha tam kilo almaya başladığı dönemde değil, ben tutmayı tercih ettim, bakalım dün 1 bugün 2 ilerleyen günlerde ne olur bilinmez 🙊