Rabiaayyldz bir çok sebebi olabilir. Vajinadan mantar olduğu içim olabilir ama senin el ve bacakların vs de kaşınıyorsa başka bir sebepte olabilir. En tehlikelisi gebelik kolestazı. Böyle birşey varsa bekletmeden alıyorlar bebişi. Bunun için safra enzimlerine bakıyorlar. Bende de bir ara oldu test yaptılar var mı diye çok şükür çıkmadı. Muhtemelen değildir çünkü gebelik kolestazında özellikle akşamları tüm vücut kaşınır ve dayanılmayacak dereceye girermiş. Ama ne olur nolmaz baktırmakta fayda var. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲