Serendipty Vajinal ultrasonla keseyi gördük ama vajinal ultrasonun zararı var mıdır sizlerden yaptıran var mı?
Kafi Serendipty Hiç bir zararı yok canım için rahat olsun benim rahimde perde olduğu için çoğunlukla vajinal ultrason oluyorum daha net belli oluyor diye bi de iki tane kaybım var sürekli gittiğim doktor beni bildiği için herşeyi net görmek amaçlı alttan muayene ediyor
Meltemgunes Hiç bir zararı yok kanamam başladı 9 hafta 3 defa vajinal ultrason ile bakıldı yine 4. Haftada da vajinal usg yapıldı doktor da özellikle belirtti hiç bir zararı yok diye
Kafi mervisk Doktorum bana perde var dedi sonra rahim filmi çektirdim yok dedi hamile kaldım tekrar var dedi ama hamileliğe engel değil çok küçük dedi inşallah ilerleyen zamanlarda sorun çıkarmaz diye dua ediyorum