ArzuAltuntepe68 irembasoglu37 11+3 haftalık olduk. Ultrasonda emin olamadım. Kız gibi duruyor hayırlısı bakalım
irembasoglu37 ArzuAltuntepe68 bana da kız diyolardı 11+4 de 16+6 da erkek olduğunu öğrendim hatta emin olamadım 19+0ken gene gittim erkek dedi 😄
ArzuAltuntepe68 irembasoglu37 bebekte üçgen gibi bişey görünüyor ama bilemedim valla. İki tanede yuvarlak görünüyor. Acaba dedim yumurtalıklar mı😂
irembasoglu37 ArzuAltuntepe68 benim erkek bebek belirtim yoktu daha doğrusu hurafelere inanırdım ekşi kız diye falan 😂 hep ekşi istedim hala daha öyle