dilekkaratas1 Ovulasyon testi yapıyorum sizce çatlama olmuş mu yada nasıl anlarım yardımcı olabilir misiniz 
arirangg dilekkaratas1 Bugün yumurtlama günün. 3 gün üst üste ilişki değerlendirin. Daha çatlama olmamış. T çizgisi silikleşince çatlama olacak. Silikleştiğinde ovulasyon testi yapmayı bırak
Canimucizem dilekkaratas1 bugün pik olmuş canım muhakkak değerlendir bence yarın ve bir sonra ki günde değerlendir hücreler canlı kaldığı için şans daha yüksek oluyor ben yumurtalama döneminde öncesi catladigi gün sonrası hep değerlendirirdim rabbim hayırlısını nasip etsin
Zuhrezuhre dilekkaratas1 mis gibi yumurtlamissin bence iki üç günü degerlendir bu arada da havuç ye yumurta çatlatmaya iyi geldiğini duymuştum 🙏🏻🙏🏻