Kızlar merhaba ilk gebeliğim bebeğim pozisyonunu almıştı erken doğum riskim vardı şuan 35.haftadayız sabah kalktığımdan beri 2 kez iç çamaşırı ve pijama değiştim böyle çok yoğun bacaklarımdan inen birşey değil ama iç çamaşırımı islatacak şekilde sıvı geldi beyaz akıntı gibide vardı anlamadım akıntı mı bebeğin suyumu çok özür dilerm böyle anlattığım için tecrübeli anneler yazabilir mi