Benimde bu lekelenme durumum oldu çarşamba doktor kontrol günümdü baya kan gelmişti kanı görünce bayılcak gibi oldum korkudan elim ayağım boşaldı. Doktora gittik keseyi gördük çok şükür iki tane içinde bebişleride gördük 5+3 de
Kanama çarşamba öğlen kesilmişti lekelenmem yüne oldu öğleden sonra doktorum proluton iğne vurmamı istedi . Ertesi günde oldu lekelenme bugün kesildi. Ama ister istemez morali bozuluyor insanın . Doktorum çok uzun zamandır kan sulandırıcı kullandığın için olur deyip 5 gün kan sulandırıcımı kesti . İnşallah olumsuz bir şey olmaz korkuyorum