Bir önceki gönderimde betamın 2 günde 17 den 15 e düştüğünü yazmıştım ve buradaki arkadaşlarım sayesinde kimyasal gebelik olduğunu öğrendim. Ablam hemşire ve diyor ki olabilir öyle şeyler seninki çok yeni bir şey olmaz vs. Doktora gitmeden anlayamazsın cahil cahil konuşma diyor. Yarına randevu alabildim bugün nasıl dayanacağım bilmiyorum. Sizce normal sağlıklı gebelik olma ihtimali var mı bu durumda?