kucukkalbimm Kızlar dün doktora gittim tansiyon yüksekliğinden ve kendiliğinden düştüğü için bu gerçek tansiyon değil denildi stree bağlı dendi başına böyle birşey gelen var mı
yenibirannis kucukkalbimm benmde muayneye gittigmde 15 idi şuan evde takip ediyorum sabh akşam 14 cikiyo ne güzel işte dusmesi yüksek tansiyon sıkıntılı
kucukkalbimm yenibirannis evet çok şükür düşüyor ama yine de korkuyor insan çok şükür benim az önce 12 ye indi ama tabi dakika dakikayı tutmuyor
yenibirannis kucukkalbimm evet kafaya takmakta oynatır tansiyonu bol bol dua edelim ins saglkla kucagimiza alırız 🙏
Ayse0885 Evde tansiyon aletınız varsa sabah akşam aynı saate bakın ama dinlenmiş olun koşuşturup bakınca da yüksek çıkabilir sadece önlem olsun sizin içiniz rahatlasın diye tedbirli olmak iyidir baktınız 3-5 gün iyi demekki sorun yok 💓