Semamerve 29 haftalık gebeyim kızlar cok yoğun sırt ağrım ve karın ağrım var normal mi sizce yaşadınız mı bu dönem
maviruya Semamerve sırt ağrısı bebek ağırlaştığı için olur diye biliyorum karın ağrısı da aynı şekilde ama yine de doktorunuza danışın bence
Yagmurcmn Semamerve enfeksiyon olabilir idrarda canım karın ağrısı olmuyor çünkü normalde sırt herzaman çoğalıyor ağrısı günden güne
selinsmother Semamerve ben yaşamadım ama bu şikayetleri genelde herkes söylüyor normal diye düşünüyorum çok dayanılmaz oluyorsa görünmenizde fayda var tabiki
Semamerve Yagmurcmn enfeksiyon var zaten canım ya bu gitmem de bebek ağırlaştıği için de olabilir dedi ama nedense çok artti