Esoo06 kendi süt rengim beyaz. Kilo almamasına direkt mama dedi. Kaka içinde normal diyorlar 🥺 benim yenidoğan süreci çok çok zorlu geçti halen öyle geçiyor. O yüzden en ufak biseyde tedirgin oluyorum post açıyorum. Tekrar bir küvez hastane korkusu mahvediyor. Çocukta halen iğne serum yerleri geçmedi. Enfeksiyon ihtimalini düşünmek dahi istemiyorum ama takip edeceğim bugün tekrar tekrar 🥺