Diş etlerim öyle şişti ki ne yesem kanamaya başlamıştı özellikle bir dişimin kenarında kocaman sarkacak vaziyetteydi bir diş hekimine gittim ben birşey yapamam doğumu tetikler dedi 31. Haftadaydım daha sonra başka bir diş hekimi lokal ile hallederim dedi lokal anestezi yapıp diş taşlarımı temizledi ve lazerle kenarlarından kesti bir kaç gün zorlandım tabi ama kanamam geçti daha mutluyum bebek olduktan sonra uğraşamazdım çünkü