merve_sayar bazı bebekler gazlı olur yeseniz de yemeseniz de gaz yapar yiyeceklerden kendinizi kısmayın bu yüzden ama dikkat ettiğim kadarıyla turunçgiller süt ve süt ürünleri dokunuyor benim kızıma onun dışında her şeyi yiyorum içiyorum gazlı içecekler dahil çok nadir gaz sancılarımız olur onda da ya gazını çıkarmamışımdır birikip sertleşmiştir ya da dışarda gezdiğimizde bebek arabasında cok haraketsiz kalmıstır cıkaramamıstır öyle durumlarda da gaz damlası kullanıyorum ılık bir duş hepsi geçiyor ama meyvelerin bebege gerçekten dokunduguna eminim