ilaydayaradan11 Biz 13 haftadayız devlete gidiyordum dün özele gittim ve erkek olduğunu söylediler bi oğluşum olacakmış çok güzel bir his siz kaçıncı haftalarda öğrendiniz
Yagmurgvn 14+2 de biziz dün öğrendik bizim de bir Kızımız oluyor allahım nasip ederse ve tabi değişmezse cinsiyetimiz kız rabbim evlatlarımızı sağ Salim kucagımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸
ilaydayaradan11 Bende kız bekliyordum ama erkekmiş doktor hiç tereddütsüz direk söyledi valla hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah