Ecemsuakpolat_ Kızlar yaşayan var mı belirtileri neler doğuma da az kaldı baya sıkıntı yaşıyorum vajina kısmında kabarcıklar var aşırı yanma hissi ve kaşıntı var doktoruma gidicem pzt günü o zamana kadar bebeğime zararı olur mu ?
Fatmagulcelik Bende aynı durumdayım bu haftalarda oluyormuş mantar kremi verdi ama oda pek Bi hayrı yok saatlik kurtarıcı ılık su doldurup sirke döküp oturuyorum 10 dakika kadar 4 5 saat dinlendiriyor