Yelizarvs 26 haftalık plesenta yaşlanması var dediler çok erkenmiş erken doğum veya bebeği kaybetme ihtimali varmış bundan kaynaklımı bilmiyorum bebeğin kafası çok aşağıda bi yere toplanmış başından böyle bir şey geçen varmı duyduğumdan beri çok üzülüyorum
Bskaymazz Yelizarvs Benim ilk gebeliğimde de 34. Haftada başlamıştı o plesanta yaşlanması ama 39+2 de doğum yaptım. Şuan da da hamileyim bu hamileliğimde de başlamış 36+4 üm suan ama ben. Doktorunuz erken doğum riski mi var dedi ?
Yelizarvs Bskaymazz yani kesin olur demedi ama ihtimal olabilir dedi bu arada sizin bebeğiniz de aşağıda mıydı bu durumda
Bskaymazz Yelizarvs Benim şuanki gebeliğimde 30. Haftada dönmüştü şuanda da kanaldaymış mesela heran doğabilir dedi :) İlk gebeliğimde sonradan aşağı inmişti. Ama beslenebiliyorsa bebek eğer sanmıyorum bi sıkıntı olacağını