kızlar ben 9+6 haftalık hamileyim aşılama ile gebe kaldım başkent üniversitesi mehmet ufuk ceranın hastasıyım, tedavi aşamasında hiç bir sıkıntı yoktu ilgi her şey çok güzeldi ama gebe kaldığımdan beri bana ne bir kan tahlili yapıldı ne de bir değer kontrolü kafama takılıyor acaba herkeste mi böyle 4 kere muayeneye gittim işte kese görmeye bebek görmeye kalp duymaya derken hepsinde sadece ultrason ile bakıldı ama benim kafama takılıyor herkeste mi böyle bir de tıp fakültesinden randevu aldım oraya da gideceğim kafam çok karışık 500 lira muayene parası veriyoruz bir de