Sabahları kahvaltı yapıyorum yumurtalı,peynirli falan. Az ekmek yiyorum. Öğlenleri çalıştığım için ya evden makarna tarzı yada zeytinyağlı bir yemek yiyorum. Aralarda meyve ve kuruyemiş akşam da ne yemek piştiyse çorba yanına yemek salata şeklinde. Tatlı da yemiyorum mideme kötü geliyor. Henüz 16. Haftaya gireceğiz ben 5.5 kilo almışım. Nasıl oluyor aklım ermiyor. Gebelikten önce abur cubur tatlı düşkünlüğüm falan vardı böyle kilolar almadım sorun nerede acaba