Xanimehin Benim kan grupu -1 kocamda +3 Ilk cocukta cocuktada - oldugu icin iyne yapilmadi simdi ikinciye hamileyim acaba yapmam lazimmi
Merveilgaz Xanimehin doktorun bir sey demedi mi? Dogustan sonra yapilmasi lazim bebege diye biliyorum ama kesin olarak bilgiyi doktorun verir zaten
Nurse2018 Xanimehin evet yapılması gerek 2.de anne negatif baba pozitif olduğunda kan uyuşmazlığı oluyor. İhmal etme doktoruna git