Ysonmez doktorların hepsi söylemiyor, genelleme yapmayın o zaman. Tabiki soruyoruz, hani hamileyiz ve bizi takip eden doktor o ya 😄 kilosu suyu yerindeyse ve herhangi bir SORUN YOKSA yine söylüyorum bir PROBLEM YOKSA(BUNU doktordan öğreniyoruz.) ve anne oruçken tansiyon düşmesi vs yaşamıyorsa herkes tutmakta imanı kadar özgür :). Siz 24 saat yiyin için lütfen, bebeğinize bi şey olmasın, afiyet olsun :) ayrıca sizin başta buraya yazdığınız post özgür düşünceniz değil, oruç tutanlara tepki göstermek, çatmak olmuş. Tekrar bi okuyun isterseniz. Nitekim oruç tutanlar var ve bebeklerine zarar vermek için yapmıyorlar bunu, doktordan onay almışsa bu kimseyi ilgilendirmez. Hı benim tarzım bu diyorsanız hayatta başarılar, güzel üslup .