Arkadaşlar mrb 25+5 hamileyim ve bazen kasilmam oluyor yani size şöyle diyebilirim biranda üşüyor gibi karnımı içine çekme gereği duruyorum ve kendimi sıkıyorum bacaklarımı gerdirmek istiyorum sürekli acaba karnım büyüyor diye mi olk hamileliğim 2 ay önce de oldu doktor magnezyum verdi ama bu ara yine yapıyor kontrol içinde 1 haftam var erken mi gideyim normal mi sizce tecrübeli birileri yardımcı olursa sevinirim