Benim son adet 18 Ocak devlet takipliyim sadece decavit verdi bu hafta Sağlık ocağına kayıt açtırıp doktorun yanına tekrar gideceğim sanırım ilaç ilavesi yapar. İlk gebeliğimde özel takipliydim sanki daha çok vitamin vermişti. Siz ne kullanıyorsunuz?