Ya kizlar bı şey sorucam buranın konusu değil ama şimdi ben 20martta ntsye girdim doktorum 15 günden 15 güne kontrole gelirsiniz dedi son haftalari sıkılaştırıriz kontrolleri dedi ben şimdi 4 nisana randevu aldım ama ntsye girmem gerektiğini soylemedi sizce girermiyim