btllsk Melisssssss Benim yüksek tansiyon olduğu için hiç normal düşünmedim riske atmaya gerek yok dedim hep 🙈
Smootie 32 olduk bugün kontrolüm vardı beş gün önde gidiyormus miniğim 1940 gram hersey yolunda bel ve yanlarım agrıyor deliksiz bi uykum yok max 2-3 saat. Normal dogum icin haziran başına kadar vaktimiz var dedi doktorum. Oglum 28. Haftadan beri kafası asagıda 😊🙏🤲
55Ozge41 Smootie bizimde bugün doktor kontrolümüz vardı 2150 olmuş oğluşum maşallah yavrularimiza sağlıcakla gelsinler inş 😊
Minisim Smootie benimde 20. Haftada kızımın kafası aşağıya dondu ilaç iğne derken biraz süreyi uzattık Allah’ın izniyle vaktinde gelsin diye bende bugün 32.hafta oluyorum p.tesi kontrolüm var bakalım bizim kız kaç kg olmuş 😊 buarada bacak arama bıçak gibi sizi veriyo çok hareket edince çok hareketli şükür başı asagidayken sizinde sorunlarınız oldumu ins olmamistir ama benim gibi durumda birini okuyunca sormak istedim şimdiden tesekkurler
egesmommy busenaz68 33+4 bende bir varilim sağdan sola soldan sağaa 😂 bazı şeyleri iyi ki 29 haftalarda yapmışım artık geceleri 4 5 kere uyandığım için gündüz sürekli uyuyorum
burcin-2202 egesmommy bizde 34+3 olduk aynı şikayetler bende de var. Aynı gibiyiz hemen hemen, sizinde hareketlerde yavaşlama oldu mu acaba ? İki gündür az hareket ediyor gibi.
busenaz68 egesmommy bende aynı bebiş kıyafeti çantası hepsini hallettim şükür doğuma giderken serecegim çarşaf falan yıkadım ütüledim asıl büyük temizlik kaldı insallajh başlayacağım ona da 😁
ilkimbebee Melisssssss 33+1 olarak devam ediyoruz çok şükür 🙏 vajina baskısı ve belimin ağrısı zorluyor çabuk yoruluyorum ama herşey çok güzel sağlıkla alsak minikleri kucağımıza 🌸
Melisssssss ilkimbebee amin inşallah canım benim allah hepimize hayırlı doğum nasip etsin yavrularımızı sağ Salim kolaycacık alalım kucağımıza
AlmilaninAnnesiii Melisssssss 31+5 bı anda agirlastim bende gece uykulari zorluyor artık bugüne kadar mükemmel sıfır belirtisiz hamilelik geçiren ben bı anda sistim biri bu çocuğu taşısın ben dogururum diye geçiniyorum evde 😅😅
egesmommy burcin-2202 benimde iki gündür az hareket ediyordu korkmuştum hatta ama bugün coştu yine bir gün daha hareket etmeseydi doktoruma gidecektim hatta ama bu dönemde azalma olabilirmiş korkma yinede takip et
Liliales Melisssssss 31+4 teyiz. Hiçbir ağrım sızım yok sadece biraz reflü var bir de halsizlik uyku hali. 10 kilo aldım yuvarlanıcam yakında 😂 bebişin de her şeyi hazır yıkandı ütülendi yerleştirildi ama kendi eşyalarımı henüz halledemedim terzilik işleri var pijama takımlarının. Onu da halledersem yıkayıp ütüleyip bavulumuzu hazırlayacağım 😊 bu arada çalışabilir raporunu 32+1 de alsam sorun olmaz değil mi ne zaman alınıyor tam bilmiyorum o gün pazartesiye denk geliyor
burcin-2202 egesmommy Teşekkür ederim 🫶 Endişe işte, annelik böyle bişeymiş ona bişey olmasın korkusu hep 😊Tüm kuzucuklar sağlıkla hayırla gelsin inşallah 🤲
egesmommy burcin-2202 seni çok iyi anlıyorum yüreğim ağzımda benimde doğum psikolojisine girdim bide üstüne 😃 inşallah sağlıklıca gelir hepimizin bebişi 🙏🏻🙏🏻
tazeanne_20 34+0 dayı bugün kontrole gittik 2850 gr olmuşuz. Daha doğum çantası hazır değil ve ben artık kıpırdayamaz haldeyim. Öğretmenim,okula devam ediyorum. Gün boyu bi şekilde geçiyor ama akşam eve enerjim kalmıyor
Ekut Melisssssss 31 haftalıgız iki uc gundur vajinama sanki bir bıcak saplanıyor ve geciyor genelde aksamları oluyor bugun gunduz de oldu. Yasayanınız var mı boyle bir acı normal sanırım ama ben endiseleniyorum
egesmommy busenaz68 bende hepsini hallettim detaylı temizliği yaptım halılarımı falan vericem sadece buzluğa bişeyler attım hazır olsun diye bakalım nasıl olacak beklemesi kaldı 🤗🤗
busenaz68 egesmommy bende ne zaman başlasam bilemiyorum ki havalar da bozuk aksine camlar falan da silinmek istiyor çok kötü çamur gibi☹️