Annelikler Merhaba kızlar, maraşta maraş depreminden bir gün önce evlendim. Şuan sanırım hamileyim beta değeri 858 çıktı. Yani hiç bilgim yok doktora henüz gidemedim. Düşer mi yoksa iyi mi değeri
arirangg Annelikler İlk baktırılan betaya göre karar verilmiyor canım. İki gün sonra aynı yerde tekrar beta baktır. En az 1600 olduysa iyi ilerliyor demektir
kubraayman Annelikler 2 günde 2 katına cıkması lazım dikkat et ağır kaldırma cok uzanma bir sey olmaz inşallah
Kafi Annelikler ben 341 değerle öğrendim canım adete 3 gün kala iki günde bir düzenli kan verdim hemen doktora gitmemiştim çünkü benim iki tane kaybım olduğu için betanın yükselmesini bekledim istersen iki günde bir tekrarla testini yada istersen haftaya direk doktora git düzenli yükselirse çarşamba Perşembe gibi keseyi görürsün 1500 ile 3000 arası betada kese gözüküyor benim 2000 lerde görünmüştü
Annelikler kubraayman Doktor 10 gün sonra testinle birlikte gel dedi. Şuan 4+2 yiz. Hiç kontrol olmadık sizce geciktik mi ?
Seymaaaokms Annelikler benim ilk verdiğimde 480 di 2 gün sonra doktora gittim ultrasonla baktı ve keseyi gördü doktora gidin muayene olun bence. Hayırlı olsun 🙏🏻
Yyemus Ohoo maşallah bence güzel değeriniz. Ben 83le öğrendim daha da baktırmadım betaya. 1 hafta sonra direk doktora gittim şükür kese görünmüştü. Zırt pırt kan vermeyi yersiz buluyorum açıkçası