merve3516 zararlı dediler yaptım bı zararını görmedim ağda yapamıyorum jiletle eşime yaptırdım ama korktum bidahaki yapısımdada eski dikiş yerini kestim yanlışlıkla görmüyorum çünkü aynaylada olmuyor 4gun var doğumuma 2gun kala tüy dökücü değilde hamam otu var onu kullanıyorum tum vicuduma onu yapacağım herşey kimyasal herşey zararlı ona bakarsan