Sevidmn Merhaba arkadaslar bu seker bana kafayi yedirticek aksam toklugum 107 cikarken sabah aclik neden 118 cikar bunu yasayan var mi?
Elfakca Sevidmn benimde ilk hamilelikte yüksek çıkmıştı ama dondurma falan çok yerdim bunun dışında pilav gibi patates makarna da da şeker var eğer yiyorsanız azaltın 1 haftada düzelir inşallah
Aryast Sevidmn uzun süren açlıklar da şekeri yükseltiyor. Bir süredir düşmüyordu sabah açlık değerlerim geceleri uyanıp bir bardak ayran içmeye başlayınca bi nebze normalleşti. Tavsiye ederim.
Sevidmn Elfakca valla saglikli beslenmekten 7 8 kilo verdim hic kilo almadim patates ve pilavin yuzunu aylardir görmüyorum
Aryast Bir de gebelik ilerledikçe de diyet sonuç vermeyebiliyor, bebek büyüdükçe etkiliyor değerlerimizi.