Dilara1992 aynimidir bilmem ama benim de 8 haftalıkken aşırı kanama oldu koca koca pıhtılar düştü ben bebeği düşürdüm sanıyodum hem belden hem kasıktan sancılar giriyordu aralıklı bır ay sürdğ ve hep yattım. Benım gebelıkle birlikte gebelik kisti oluşmuştu. Cok büyümüştü doktor 10cm olunca tehlike yaratır amelıyat demişti yani gebelikte sonlanacaktı. 7,5 cm olmuştu en son ve ben muhtemelen kist patlaması yaşadım ama yok böyle bşr sancı ve kan. Bebeğin alt kısmı yay şeklinde boylu boyunca kanama alanı oluştu benım doktor beni paniklettirmedi hiç ama hazırlıklıda ol demişti. Derken bir ay sonra azaldı azaldıkca kanamada kahverengıye döndü. Çok şükür sımdı ıkı bucuk yaşında oğluşum😊