Hayırlısıyla al kucagına insallah benimde o haftalarda sancım vardı 10 gün evde yattım doktorumun dedigi 36 haftada dogup küveze girmeyen 40 da dogup kuveze giren bebek var o anki seyle alakalı demisti korkmayın bebeginiz cokta küçük degil bol bol dinlenşn