Nurcangulpideci bende 32+2 oldum ama bebeğim kontrollerde 1 hafta önde çıktı amniyon sıvısı da biraz fazlaymış böyle olupta bir sorun yaşayan var mı? Amniyon sıvısı fazla olunca kordon düğümlenme veya bebeğin dolanma olasılığı yüksek oluyormuş uygulamada okudum biraz canım sıkıldı doktor olumsuz bir şey söylememişti