Ozgee123 37+4 üm inşallah 40 a kadar beklemezya devlet hastanesinde kaçıncı haftaya kadar bekliyorlar bu arada?
2022bebeki Ozgee123 Anne ve bebeği riske atacak bir durum yoksa 41. Haftaya kadar bekleniyor devlette
Ozgee123 2022bebeki açılmam yok samcı hissetmiyorum ama nst de çıkıyor 28.haftadan beri çıkıyor hatta