Kızlar günaydın 4 gün önce doğum yaptım bebeklerim küvezde onlara süt gönderiyorum ilk zamanlar şırıngayla geldiği için çokça şırınga almıştık ama dün gece şırıngam bitti bende araştırdım kavanozu kaynatıp da koyabiliceğimi öğrendim öyle yaptım bu gün yine gidicek süt hemşireler böyle de kabul eder değil mi çok tereddüddeyim 🥺