Fatmasnny 40 haftaya kadar normal isteyip, gelmeyince sezaryen olan bir anne oldum. Allah isteyen herkese nasip etsin. Sezaryenden çok korkmama rağmen inanılmaz rahat bir gün geçirdim. Keşke bu kadar bekleyeceğime önceden sezaryen olsaydım bile dedim 😉 Şimdi tavsiyeler 1 gece için Bebek için bolca Bebek bezi alın Eldiven çorap alt değiştirme bezi alın Battaniye 2 ve üzeri alın soğuk oluyor ve üşüyorlar. Benim halen sütüm gelmediği için mama vermeye başladık ama çalışmalar devam ediyor O yüzden göğüs ucu çıkarıcı çok işe yarıyor ve süt sağma makinası azda olsa süt getiriyor Anne için: Bana tek gecelik yetti önden rahat açılan olsun muhakkak Bolca depent bezden yanınıza alın sürekli değiştirmek gerekiyor 1 paket Atlet südyen takmadım gerek olmadı Çorap 1-2 alın Terlik muhakkak ve 1 numara büyük baya şiş oluyorsunuz Bunlar 1 gece için yeterli oluyor. 💞💞 aklınıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz
Habis07 Fatmasnny canm benmde haftaya dgum var sezeryan ama hic gogusleri den süt yok gbi gelmşyor sıkıncada senn nasıl sahınca geldimi
Fatmasnny Habis07 gün içinde sürekli emzirdim ama gelmedi makina ile sağmaya çalışınca bir iki Damla geliyor. Çoğalacak inşallah
Kenanizm18 Fatmasnny canım makinala sag sütü pes etme kanalları ben öle actım. Önce sıcak havlu koy ☺️ Ameliyathane nasıldı 🤗🤗
Fatmasnny Kenanizm18 üşümedim ameliyatta heyacandan galiba ama çok ilgililer herşeyi anlatıp rahatlatıyorlar
Fatmasnny reinamm ısrar etti gelmedi valla. Ama sezaryen den çok korkuyordum. Şuna herkese tavsiye ederim durumundayım ☺️ Kısa bir işlem tek sıkıntı sonraki birkaç gün sanırım. Şuna 3. Güne girdik hala sancım şişkinlik var
Fatmasnny Yagmur97 hemen uyuşuyor 4-5 saatte sürüyor ama çokta uyuşukluk gibi değil. Yaparlarken tüy dokunuşu gibi şeyler hissediyorsunuz