Damla2547 Şehir Hastanesi’nde onerebileceginiz kadın doğum doktoru var mı hanımlar memnun kaldığınız ilgili
qwertqwert Damla2547 şehir hastanesini bilmiyorum canım ben fsm de iltaç akkurt a gidiyordum 600 tl muayene ücreti
Tunahan_rumeysa16 Şehir Hastanesi’nde murat Afşin Turhan bey çok iyi ve Lale dörtışık hanım Coşkun orhaner bunlardwn çok memnun kaldım 2. Normal doğumumu orada yaptım 3 ay önce çok ilgiliydiler
Tunahan_rumeysa16 Özelden kaçıp oraya geliyorlardı düşünün çok duydum özel hastaneyi bırakıp gelenleri