Doğuma daha 160 gün var fakat bunu eşimle konuşmamıza bile gerek yoktu. doğuma da girecek yanımda da o kalacak🙏🏻 Annem engelli olduğundan çok istese de yanımda kalamaz. Kayınvalidem de çalıştığından kalamaz ki bende eşimi isterim yanımda. Biz iç güdüsel olarak bebek doğmadan da anneyiz ama babalar bebek doğduktan sonra baba olacaklar ve bağ kurmaları çok önemli. Umarım herkesin kolay doğumu olur 🙏🏻