Kızlar bebeğim 5 günlük. Sarılık oldu. Pazartesi test yapıldı 13,2 çıktı mama başlayalım dedi doktor. 1 kere verdim öğürdü diye devamında vermek istemedim. çarşamba tekrar kan verdik 17.3 çıktı. Doktorum da 1 şans daha verelim yarına kadar her saat anne sütü ve mama takviye dedi. Bugün gittik kan vermeye sonuç 21.3 çıktı. Şuan hastanedeyiz ışın tedavisi oluyor. O kadar üzülüyorum ki. Gözlerini bağlayıp küveze koyuyorlar. 3 saatte bir mama ve anne sütü veriyoruz. O orda olmaktan çok sıkıldı ben onu böyle gördükçe kendimi suçluyorum. Birilerine anlatmak istedim sizlere yazayım dedim. Siz siz olun doktorunuz mama verin diyorsa kimseyi dinlemeyin verin. Annem öğürdü yemez sevmedi vs dedi vermemem için çok söylendi vermedim. Keşke verseydim belki şuan hastanede değil evimizde olurduk 😢