Dilaam Benim de ara ara başıma geliyor, 34+4teyiz şuan, son haftalarda bağırsaklara artan baskıdan olduğunu düşünüyorum ben.
Diğer yandan ishalin Doğum belirtisi olduğuna dair söylemlerde var, panik yapmadan bir süre kendinizi takip edin derim. Zaten Doğum başlangıcında nişan, sancı vs. gibi diğer belirtilerde kendini gösterecektir.
Rabbim hepimize sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almak nasip etsin 😊😍