Kızlar biliyorum çoook erken çünkü daha 2 gün önce yumurtladım. Asla ama asla aklımın ucunda yok yani belirtilerin psikolojik olduğunu düşünmüyorum. Dün geceden beri gaz sancısı gibi bi ağrı var kasıklarımda ve bugün iftarda midem bulandı yemeği yiyemedim. Acaba mı. Yani bilmiyorum sat 8 mart sattan sonra tutma ihtimali var mı ovülasyonda yapıyorum 2 gün önce yumurtlama gördüm ihtimal vermiyorum gerçi ama acaba mı diye bi sorayım dedim buraya. Öyle olma ihtimali var mıdır