Kiwi12 Merhaba hanımlat burda doktor muayenesıne gıdenler varmı hangı doktorları tercıh ettınız memnunmusunuz bır doktor secıp doğumu burda yapmayı düşünüyorum yardımcı olur musunuz?
Elifkrgz Kiwi12 Ben Ebru hocaya gidiyorum, ben hiç sorun yaşamadım memnunum.. Muayenelerde gayet güler yüzlü henüz doğum yapmadım