Selam arkadaşlar 40.haftadayız ama hala bizim bebiş gelmiyor çok şiddetli pubis ağrım var bacağımı kaldıramıyorum resmen ama hiç sancı yok nts de de çıkmadı açıklıkta yok sizler bişey yaptınız mı bebişim gelmesi işin biliyorum yapacak bişey yok aslında günü vaktı vardır illaki ama çok sabırsızlanıyorum ve ağrılar beni bitiriyor bacak bel ağrılarım