Tam da benim hikayem şükürler olsun hamdolsun. Ben kalp atışını duymaya gittiğimde (7) ikinci keseyi gördük bize de süprizlerin en güzeli oldu aralarında bir hafta var. Rabbim size de yaşatsın inşallah bu duyguyu sağlıkla alın kucağınıza bebişlerinizi inşallah 😘♥️