Merhaba Güzel Annelerim sizlere güzel geçen Bir Doğum Anlatmak isterdim Aslında Kötüydü Diyemem Neyse Anlatmaya Başliyim
Pazar günü benim Suyum sızmaya başladı pazartesi doktoruma gittim Suyun Siziyo Bebegin suyu Azalmış Dedi hastaneye yatışımı yapdı Ne yazık ki bende Cok kötü grip Olmuştum o gece hastanedeki doktor bana kendi sancımı beklememi ve uyuyup dinlenmemi istedi grip oldugum için Şimdi sana suni veripde daha cok yormak istemiyorum dedi neyse o gece sabaha kadar yatmaya çalıştım kendi sancılarım geldi cok düzensiz ve yetersiz bi şekilde bu arada açılmam 1 cm di benim zaten rahimim çektigim sancıya göre cok geç yumuşuyodu bu 3. Dogumum ondan öncekileri kendi sancımla dogurdum neyse sabah oldu nstye bsgladılar sancı düzensiz olunca saat 10.30 da 25 lik suni sanci hapı verdiler oda cok düzensiz girip çıkıyodu yürüyüş felan yaptık eşimle sonra saat 15 de tekrar suni sancı verdiler bu sefer 50 lik hap içtim 1 saat sonra sancı o kadar kötü vurmaya başladı ki dayanamadım saat 18 kadar dayandım bu arada bebek için 4 kere antibiyotik serum da taktılar enfeksiyon kapmasın diye neyse tekrar nstye bagladılar ben artk Agladım bu sancı cok kötü ben dayanamıyom ebe dediki istiyosan epidural takalım kabul ettim onu taktıklarında 3 cm açılmam vardı Allahım epiduralı takınca ben bi rahatladım bi rahatladım nasıl onu taktıktan yarım saat sonra ben sancı hissetmeye başladım ve ebeyi cagırdım dedim ki baskı hissediyorum hemen açılmama baktı 8 cm olmuş dogum başladı dedi dogumhaneye götürdü beni 2 ıkınmayla bebegim dogdu tam 8 dakika içinde dogurmuşum herkesde böyle olmaz belki ama benim canım o kadar tatlıydıki bu dogumumda digerlerinde kendi sancımı çektim öyle 2 dogum yaptım ama suni sancı gerçekten dayanamadım hiç nefes aldırmıyo en azından kendi sancında nefes alıyosun neyseki oglum gayet iyi bende iyiyim rabbim herkese hayırlı ve kolay bi dogum nasip etsin inşallah 🤲