Simayin_annesi33 36.haftayiz son 3 4 gundur bacaklarimda bir kac kramp tarzi agri olup kitlendigi oldu hareket edemedim bir sure agridan bir de dislerimde sizlama ve hassasiyet oluyor doktorumda magnezyum önerdi kullanan var mi
DeustchBurcu Simayin_annesi33 ağrılarda doktorlar magnezyum takviyesi veriyor, ilk gebeliğimde kullandım🌸
Zey1411 Simayin_annesi33 magnezyumu evet agrılar için veriyo doktorlar ama burda okumuştum sanırım sancıları da gecıktırdıgı için 37 38 den sonra bıraktırıyorlar
yinehamile Simayin_annesi33 ilk hamileliğim de 37. Hafta gibi kullanmıştım bana mucize gibi gelmişti, ağrı sızı hatta yorgunluk bile kalmamıştı bi enerji gelmişti.
Simayin_annesi33 Zey1411 son haftalara girdigimiz icin bende pek icime sinmedi icip icmemek asiri yogun agrilar degil bazen hic olmuyor sadece 1 2 defa oldu kullanmasam da olur gibi
Dilsay Zey1411 Her okuduğunuza inanmayın.Magnezyum tam tersi erken doğum kasılmalarını engeller.Kafanıza göre bırakıp kafanıza göre içmeyin.Doktorunuza danışın🌸
Zey1411 Dilsay zaten kafamiza göre değil doktorlar 28 den sonra agrılar artınca verıp 37 den sonra bıraktırıyorlar kimseye yalnıs bilgi vermek istemem 😌