Dilaraaaaaa1 Bu fiyatlar ne böyle ya 😱 Ben geçenlerde bi post açmıştım yada araştırmıştım doğum 7-7.950 liraydı , muayeneler 400 lira civarı falandı. Ne olmuş böyle 🥺 Bende Medipole geçmeyi düşünüyodum devlet hastanesine gidiyorum normalde, ama bu fiyatlarsa eğer gitmem tamamen imkansız 🤦🏻♀️