Fadimegll321 Kızlar sizce doğum belirtisi mi aynı şeyleri yaşayan var mı korku bastı birden bebek alt tarafa dokunuyor gibi oldu sonra akıntı geldi 🥲
Elff290 Fadimegll321 benimde aynı şekilde şuan haftamızda aynı hatta. Ama akıntının rengide önemli kahverengi kan rengine yakınsa nişan gelmesi ama rengi yoksa normal akıntıdır benimde sürekli akıntım oluyor
Perperik Fadimegll321 korkacak birsey yok , doğumun da gelmiş olabilir . Haftan da kötü değil doktoruna danış .
busraydnc Fadimegll321 normalde hamileliğim başından beri akıntım var çok nadir bazen sümüksü şekilde de geliyor doktorum hep normal dedi bende 36 dayım ama burda bi kaç gün önce açılmış postta bi arkadaş var o da sizin gibi yazmıştı yorum yazmıştım hatta dün cevap vermiş doğurdum diye siz bi doktorunuza danışın bence
imos4343 Fadimegll321 36+3 üm benimde 3 gün önce geldi ve doktor nişan olduğunu söyledi şeffaf ve sümükümsü bir şeydi benimkide ☺️
Betusunsay Aynı seyi bende yasadim korkutmam istemem ama yogunsa akinti eger erken dogum olabilir. 25. Hafta da dogum yaptim bebegim kuvezde. Akintilari devaminda kasik agrilarida takip etti. Suyum gelmedi kanamam da olmadi
Nur_l imos4343 merhaba 36 haftalık hamileyim bende 2 cm acılmam var ve bugun uzayan akıntım geldi ara ara geliyo normal midir
imos4343 alya00 Yok hayır ertesi gün randevum vardı bekledim ve doktor nişan olduğunu normal olduğunu söyledi yoğun kanama sancı veya suyun gelirse hemen DoğumHaneye gitmemi söyledi o kadar 🤷
imos4343 Nur_l Bilmiyorum benimki küloduma düşmüş fındıktan biraz fazla sümük gibi bir şeydi uzamiyordu yani🤷
imos4343 1234567890asd Yok anliyorsun zaten akıntı olmadığını ağrıdan sonra geliyor genelde ve katı kıvamda oluyor akıntıya göre