Kızlar bugün 11de sezeryen doğum ile kızımı kucağıma aldım. Size önceden de söylediğim üzere bende kaygı bozukluğu panik atak var. Buna rağmen spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım. Neden buna rağmen diyorum? Çünkü ben asla ayık halde bayılmadan bekleyebileceğimi düşünmüyordum😬 yatış işlemlerinden sonra nstye bağlandık. Damar yolumuz açıldı ve ameliyathaneye götürüldüm. Oradaki hemşireler çok iyiydi hep beni rahatlatmaya çalıştı ailemden ayrılırken ağlamıştım baya🥹 bir de fenalaşacağım diye korkuyordum. Anestezi doktoru geldi anlattı ellerini göğsünde birleştirip omuzlarını serbest bırakacaksın hareket etme asla dedi. Hiç hissedilmiyor denecek kadar hissiz değil ama asla ağrı acı verecek bir işlem de değil sadece iç gıcıklanması gibi bir şey yaşadım canım yanmadı ama nereden vurulduğunu bilmek rahatsız ediyor sanırım…
Daha sonra bacaklarına sıcaklık inecek indi mi? Dedi. Ben de hissettim zaten hemen yatırdılar. Ama yatırdıktan sonra biraz midem bulandı panik atak dediğim durum orda başladı az biraz, midem bulanınca oksijen maskesi bağladılar tam geçmesini beklerken (ben ameliyat daha başlamadı sanıyorum) bebeğimin sesini duydum. doktorumuz gösterdi😍 ondan sonra kuş gibi hafifledim zaten tek isteğim hemen odaya gidip kucaklamak oldu. Bacaklardaki Uyuşukluk 4-5 saatte geçti ama dikiş yerindeki his çok daha erken geldi. Ağrılarım başladı. Size hiç acımıyor diyemeyeceğim gerçekten bi yanma oldu, ama dayanılmayacak gibi değildi. Hemen ağrı kesici yaptılar. Bu arada karnıma da bastırdılar😬 ilki uyusukken oldu çekiştirmeden başka bir şey hissetmedim, ikincide hissim gelmeye başlamıştı anlık da olsa canım yandı ama sonrasında ağrı kalmadı tabi. Şimdi kızım yanımda emzirmek için saat kurdum uyuyor. Ben yorgunum ama sağlıkla kavuştuğum için mutluyum. Darısı hepinize olsun. Allah isteyen hakeden herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin. Bebek bekleyenlere de sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Sorularınız varsa cevaplarım❤️