boygirlmom Tetanoz asisini hastanede yapiyolarmis, saglik ocagina olma dedi doktor. sizlere de boyle mi soylendi?
Tugce1506 boygirlmom ben iki doz olduk sağlık ocağında aksine sağlık ocağı da hastanede olma bizde ol dedi bi
Naz0606 boygirlmom ben ilk dozu sağlık ocağında yaptırdım 2. Dozu hastahanede yapalım dedi doktor ama bence ikisini de sağlık ocağında vurul canım çünkü sadece para tuzağı onlar boşu boşuna bir sürü para vermiş olursun
boygirlmom Naz0606 detayli ultrason bi tane olur, acibademde 2 defa girdim surekli parasal seyler istiyolar
Zeyneparsln boygirlmom Acıbadem tam bir insanı yeme yeri zaten dikkat edin doğumdan sonrada yalan yere ücretlendirme çıkarıyorlar yok şunu yaptık yok bunu yaptık. Ne alaka aşı sağlık ocağında vurulur
Naz0606 boygirlmom bende Koç üniversitesi hastanesine gidiyorum bende şimdiye kadar tahlildi ultrasondu en az 30 bin TL vermişimdir ama çok gereksiz bence
Hilalttk16 boygirlmom hayır ben sağlık ocağında oldum herhangi bir sıkıntı yaşamadım 2 gün kadar hafif bir kol ağrısı yaşadım ki bu da normalmiş 😅 sizin doktorunuz niye öyle söyledi acaba 🤔