Utanarak soruyorum ama kafama takılıyor doktora da gidemedim henüz vajina dış kısmında bene benzer küçük kan toplanmaları var ve sayı olarak birden çok fazla evlenmeden önce de ara ara oluyordu şuan çok sayıda var ve bir tanesini patlattigimda çok fazla kanadı durmadı resmen kanı yaşayan yada ne olduğunu bilen var mı buna benzer bir post görmüştüm ama bulamıyorum şimdi görüntü olarak da çok çirkin sizlerden fikir almak istedim doktora gidene kadar en azından. 37+2 yiz bu arada .