bynkimbilir 30+3 haftadayim.Ayaklarimin alti üstü ve ellerim feci derecede kaşınıyor.Artık ödem toplamaya başladım.Kendimce buna yoruyorum.Sizlerde de bunu yaşayan var mı? Nasıl engel olabilirim bu kaşıntılara,önerileriniz nelerdir?
busenaz68 bynkimbilir doktora gidin kısa süre icersinde gebelik kolestazı denilen bir şey var o olabilir muayene olmanızda fayda var ❤️
4Melike6 Lütfen doktora gidin ben 36+4 deyim ve 5 gündür aynı şeyi yaşıyorum gebelik kolestazı yani karaciğer safra asitinin kana karışması olmuşum hergün 2 kere nst ye giriyorum ve sürekli kontrol altındayım aynı zamanda ilaç kullanıyorum kolestaz bebek suyunu bulandırıyor ve Allah korusun kötü sonuçları olabilen bir şey hiç vakit kaybetmeden doktora gidin kan tahlili ile çıkıyor karaciğer enzimlerine bakıyorlar
bynkimbilir 4Melike6 Çok teşekkür ederim bu derece öneli birsey olduğunu bilmiyordum derhal doktorumla irtibata geçeceğim🙏